Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

Monthly Favourite - Routine #1
March 2016

Άλλος ένας Μάρτης αναποφάσιστος πέρασε και έρχεται ο Απρίλης με φόρα να μας αποδείξει πως η άνοιξη είναι εδώ και πως το καλοκαίρι δεν αργεί. Λοιπόν, ο μήνας που πέρασε είχε τα πάντα, όπως θα δεις στη λίστα μου με τα αγαπημένα του μήνα. Ας αρχίσουμε, λοιπόν:

© Skinnenergy, break free -  oily skin, Bioten
©Daily clean, advanced, Ντεμακιγιάζ Bi- Phase για μάτια & χείλη, Septona
©Oleo intense, thermos care treatment 2 minutes για αφυδατωμένα μαλλιά, Syoss
©Κρέμα προσώπου ελαφριάς υφής με χρώμα, SPF 30 με θαλάσσια λεβάντα & πρόπολη, Apivita
©Mirror Shine Spray-Daily Shine,For all  hair types, Advance Technique, AVON
© Extra Delicate- Powder Fresh,24h Deo spray 100% protection, Neutro Roberts

Skinnenergy, break free, για oily skin της Bioten
Μια ενυδατική με ελάχιστη προστασία από τον ήλιο που μου χάρισε απλόχερα ενυδάτωση χωρίς γυαλάδα. Ικανοποιητική βάση για το μεικ απ, ιδίως αν ήταν ελαφριάς μορφής. Ματ αποτέλεσμα, ό.τι πρέπει για τις συννεφιασμένες  μέρες του Μάρτη.

Daily clean, advanced, Ντεμακιγιάζ Bi- Phase για μάτια & χείλη της Septona
Ένα διφασικό νεράκι για ντεμακιγιάζ ματιών & χειλιών με ειδικό λαδάκι που φροντίζει τις βλεφαρίδες μου. Ήρθε και αντικατέστησε επάξια το αντίστοιχο της Garnier. Μάλιστα αποδείχθηκε και πιο αποτελεσματικό, αφού αφαιρούσε εύκολα & γρήγορα από ελαφρύ μακιγιάζ ματιών μέχρι το πιο βαρύ-βραδινό. Ένα ακόμα point, μιας και αφαιρούσε χωρίς τρίψιμο και την αδιάβροχη μάσκαρα.







Oleo intense, thermos care treatment 2 minutes για αφυδατωμένα μαλλιά της Syoss
Μια δίλεπτη μάσκα μαλλιών ως θεραπεία για ταλαιπωρημένα και αφυδατωμένα μαλλιά. Με πλούσιο & ευχάριστο άρωμα, πρόσφερε κάθ΄όλη τη διάρκεια του Μαρτίου ενυδάτωση στα μαλλιά μου. Τρίβοντας μια γενναιόδωρη ποσότητα στις παλάμες μου, άπλωνα από λίγο πιο πάνω από τη μέση και σε όλο το μήκος των μαλλιών μου μέχρι τις ταλαιπωρημένες άκρες. Η ενυδάτωση εμφανή ακόμα και στο χτένισμα μετά από το λούσιμο. Μπορείς τσεκαρισμένα να κλέψεις στο χρόνο, αν θεωρείς πως το έχουν ανάγκη τα μαλλιά σου.




Κρέμα προσώπου ελαφριάς υφής με χρώμα, SPF 30 με θαλάσσια λεβάντα & πρόπολη της Apivita
Για τις ηλιόλουστες μέρες του μήνα, προτίμησα ένα νέο απόκτημα. Η αντηλιακή της Apivita ήταν ακριβώς αυτό που χρειαζόμουν. Με αρκετά καλή κάλυψη & με υψηλή για τη πόλη και την εποχή  προστασία από τον ήλιο, δε μπορούσε να μη μπει στα αγαπημένα μου. Λεπτόρρευστη και αρκετά ενυδατική έμενε για τουλάχιστον 10ωρο στο πρόσωπό μου. Με μια πούδρα για σετάρισμα, χάριζε ματ αποτέλεσμα που δεν είχε τίποτα να ζηλέψει από ένα Foundation.





Mirror Shine Spray-Daily Shine,For all  hair types, Advance Technique της AVON
Ένα spray- σύμμαχος που μου χάριζε λάμψη στα μαλλιά μου όλο το Μάρτη.  Αν και διαθέτει έντονο άρωμα, κάνει ακριβώς αυτό που ισχυρίζεται και αντίστοιχα αυτό που είχαν ανάγκη τα μαλλιά μου. Ταλαιπωρημένα & θαμπά χρειάζονταν μια δόση λάμψης ώστε να ολοκληρωθεί η φροντίδα και η περιποίησή τους. Δεν αρκεί να είναι υγιή τα μαλλιά μας αλλά και να φαίνονται.








Extra Delicate- Powder Fresh,24h Deo spray 100% protection της Neutro Roberts
Μια συμμαχία που θα κρατήσει -πιστεύω- για πολύ καιρό. Χωρίς αλκοόλ & ουσίες που εγκλωβίζουν τον ιδρώτα, μου χάριζε προστασία και αίσθηση φρεσκάδας. Με απαλό-αλλά με διάρκεια- άρωμα πούδρας, ήρθε και αντικατέστησε μέχρι το καθημερινό μου άρωμα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου