Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016

TV Series\Movies*

 *Βραδάκι, σκοτάδι, χουχούλιασμα και η οθόνη του laptop παίρνει κυριολεκτικά φωτιά. Πρόκειται για μια γλυκιά συνήθεια που απέκτησα σχετικά πρόσφατα και δε μετανιώνω καθόλου γι’ αυτό. Τα τελευταία χρόνια, λόγω της φοιτητικής μου ιδιότητας , η τηλεόραση έπαψε να αποτελεί μέρος της καθημερινότητας μου, συνεπώς και επιλογή για τη διασκέδασή μου. Στη θέση του ήρθαν οι online  προβολές σειρών και ταινιών. Η συνήθεια αυτή αποτελεί τον τρόπο με το οποίο χαλαρώνω και διώχνω το άγχος, το στρες της ημέρας. Και κάπως έτσι δύει η μέρα μου.

 Στην ενότητα αυτή, θα σου προτείνω τηλεοπτικές σειρές και ταινίες που παρακολούθησα και μου άρεσαν. Κάποιες απ αυτές θα είναι παλιές κάποιες όχι. Κάποιες ελληνικής παραγωγής και κάποιες ξένης. Σίγουρα όμως θα είναι ταινίες και σειρές που ειλικρινά είναι προσωπικές μου επιλογές και θα ήθελα να τις μοιραστώ μαζί σου. Ο κοινός παρονομαστής θα είναι πως σε κάθε περίπτωση θα υπάρχει η δυνατότητα διαδικτυακής παρακολούθησης. Θα σου σημειώνω και το αντίστοιχο λινκ, ώστε να μπορείς γρήγορα και άμεσα να βλέπεις την επιλογή που σου προτείνω κάθε φορά. Για πάμε λοιπόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου