Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016


DEEP CLEANSING MASK
Μάσκα για βαθύ καθαρισμό 
με πράσινη άργιλο & μαύρο κύμινο της ERRE DUE

 Μια νέα μάσκα προσώπου για βαθύ καθαρισμό ήρθε και προστέθηκε στη συλλογή μου τις τελευταίες μέρες. Αυτή τη φορά από τη εταιρεία ERRE DUE, την οποία θεωρώ πως  είναι κορυφαία για τα μολύβια της είτε ματιών είτε χειλιών. Η εν λόγω εταιρεία έκανε πρόσφατα ένα βήμα προς τη φροντίδα και τη περιποίηση του προσώπου. Δε σου κρύβω πως ήμουν πολύ περίεργη για τη δοκιμή αυτή. Μια εταιρεία μακιγιάζ έρχεται και σου  προσφέρει μια ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων φροντίδας και περιποίησης, είναι μια πρόκληση από μόνο του. Ωστόσο αρκέστηκα στις μάσκες προσώπου.

 Έτσι επέλεξα μέσα από μια μεγάλη γκάμα εκείνη για βαθύ καθαρισμό που απευθύνεται κυρίως σε μεικτά και λιπαρά δέρματα. Η συγκεκριμένη εκδοχή περιέχει κυρίως πράσινη άργιλο και μαύρο κύμινο. Υπόσχεται, μάλιστα,  πώς καθαρίζει σε βάθος τους πόρους βελτιώνοντας συγχρόνως την όψη της λιπαρής επιδερμίδας. Σύμφωνα με τη συσκευασία, περιέχει μικροσωματίδια που απορροφούν τη λιπαρότητα του προσώπου, προσφέροντας ματ αποτέλεσμα. Τα αντιμικροβιακά της συστατικά, από την άλλη,
σου εξασφαλίζουν προστασία από ερεθισμούς και μαύρα στίγματα. Επίσης τα φυσικά εκχυλίσματα που διαθέτει από μπαμπού σου παρέχουν μια λαμπερή και γεμάτη υγεία επιδερμίδα. 
  Ένα χαρακτηριστικό της συγκεκριμένης μάσκας που χρησιμοποίησα είναι το έντονο άρωμα και το πρασινωπό χρώμα, το οποίο δικαιολογείται από τη πράσινη άργιλο. Παρόλα αυτά δεν
είναι ικανό να σε αποτρέψει από την εφαρμογή της. Από άποψη απόδοσης, το προϊόν ήταν αρκετά ικανοποιητικό. Είδα την επιδερμίδα μου όντως καθαρή και συγχρόνως αρκετά γεμάτη και ενυδατωμένη. Αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί συνήθως προϊόντα που απευθύνεται σε λιπαρές\ μεικτές επιδερμίδες άρα και σε προβληματικές π.χ. με ακμή, είναι ιδιαίτερα δραστικά και παρέχουν βαθύ καθαρισμό που ταυτόχρονα δημιουργεί μια ξηρότητα. Κάτι τέτοιο όμως δε συνέβη. Αντιθέτα, η μάσκα σεβάστηκε την επιδερμίδα του προσώπου μου και κάλυψε τις ανάγκες της χαρίζοντας μου και ενυδάτωση πέρα από καθαρισμό.
  Πέρα από την αναμφισβήτητή αποτελεσματικότητά του, το προϊόν σημειώνει κι άλλα συν, που προσωπικά θα με κάνουν να αναζητήσω ξανά όχι μόνο το συγκεκριμένο αλλά και τις υπόλοιπες εκδοχές του αλλά και επιλογές της σειράς. 
  Αρχικά είναι εντυπωσιακό το γεγονός πώς υπάρχει μια αρκετά μεγάλη γκάμα από διάφορες μάσκες προσώπου για κάθε είδος επιδερμίδας. Σε όποιο τύπο κι αν ανήκει η επιδερμίδα σου, πιστεύω
θα βρεις τη κατάλληλη για σένα και για τις ανάγκες σου. Μάλιστα, διακρίνονται οι συγκεκριμένες μάσκες σε τέσσερις μεγάλες κατηγορίες, αυτές της απολέπισης, της αναδόμησης, του καθαρισμού και της ενυδάτωσης. Κάτι που σε συνδυασμό με το παραπάνω δηλώνει πως πρόκειται για προϊόντα με στοχευμένη δράση.Η ποσότητα που διαθέτει είναι ένα άλλο τικ που σημειώνει αυτή η σειρά με τις μάσκες. Η κάθε συσκευασία-καρτέλα αποτελείται από δυο φακελάκια, όπου το καθένα περιλαμβάνει μια γενναιόδωρη ποσότητα, ίση με αυτή των 8ml. Αυτό από μόνο του σου επιτρέπει να κάνεις πολλαπλές χρήσεις ανά φάκελο -τουλάχιστον 2 πλούσιες εφαρμογές αν όχι 3-4 με ιδιαίτερη φειδώ.
 Τέλος, ένα ακόμη στοιχείο που πρέπει να τσεκάρεις είναι η προσιτή τιμή. Η κάθε καρτέλα κοστίζει 2,50ευρώ. Τις τελευταίες μέρες, μάλιστα υπάρχει μια δεμένη προσφορά 1+1 δηλαδή αγοράζοντας 2 καρτέλες ( δηλαδή 4 φακελάκια) πληρώνει τη τιμή της μιας, που συμφέρει πολύ!

2 σχόλια:

  1. Θεανωω μου αρεσε πολυ το review. Προσωπικα εχω μεικτη προς κανονικη επιδερμιδα και ει αι η αγαπημενη μου απο τη σειρα. Την εχω χρησιμιποιησει πολλες φορες για απολεπιση! Ειναι απο τις πιο δροσερες μασκες που εχω χρησιμοποιησει! Ειναι αρκετα οικονομικη και τη βρισκεις παντου πραγμα πολυ θετικο! Απλα εγω ενιωσα οτι οι ποροι μου ανοιξαν περιπου μια ωρα μετα αφοτου την ξεπλυνα απο το προσωπο μου. Επισης μεγαλη ποσοτητα αν την ανοιξετε φροντιστε να εχετε και δευτερο ατομο να τη φορεσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ. Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου! Αυτό με την απολέπιση πολύ ενδιαφέρον :) όσο για το θέμα με τους πόρους πως το αντιμετωπίζεις; Τέλος έχεις να μου προτείνεις κάτι άλλο απ΄όσα έχει δοκιμάσει;

      Διαγραφή