Παρασκευή 20 Μαρτίου 2020

#Mένουμε_Σπίτι: Οι Αγαπημένες μου Νεανικές Σειρές


Γειά σου – Γειά σου! Άλλη μια μέρα που βρισκόμαστε  μέσα στο σπίτι και σου έχω ετοιμάσει ένα νοσταλγικό post βγαλμένο κυρίως από την εφηβική μου ηλικία. 

Σήμερα, σου έχω συγκεντρώσει τις περισσότερες ελληνικές σειρές που παρακολουθούσα κυρίως την εποχή που υπήρχε ελεύθερος χρόνος για τηλεόραση και τις έχω ξεχωρίσει μέχρι και σήμερα.

Συχνά πυκνά τις αναπολώ και τις τσεκάρω, είτε ολόκληρα επεισόδια είτε συγκεκριμένες σκηνές. Κάποιες από αυτές μπορείς να τις αναζητήσεις στο διαδίκτυο, κάποιες μπορεί να τις πετύχεις σε κάποια επανάληψη ενώ κάποιες παίζονται μέχρι και σήμερα. Θέλησα, λοιπόν, να στις post-άρω, ώστε να πάρεις κάποιες ιδέες τώρα που υπάρχει αρκετός χρόνος. Προσπάθησα μάλιστα να τις κατατάξω σε διάφορες κατηγορίες. Η κατηγοριοποίησή τους δεν είναι σίγουρα απόλυτη. 

Θα ξεκινήσω με τη κατηγορία νεανικές σειρές, οι οποίες ήταν και είναι μέχρι και σήμερα από τις πρώτες μου επιλογές όταν θέλω να τσεκάρω κάτι δοκιμασμένο. Τις προτιμώ ακριβώς γιατί έχουν συνήθως στο επίκεντρό τους μια παρέα νεαρών που προσπαθούν να επιβιώσουν στη εκεί έξω στη πργματική ζωή, που ακολουθούν  τα πρώτα τους βήματα προς την ενηλικίωση ανταπεξέρχοντας στις ανθρώπινες σχέσεις.


1. S1ngles (Mega, 2004-2008)



2. Άγρια Παιδιά (Mega, 2008-2009)

3. Μίλα μου βρώμικα (Mega,2009-2010)


4. Steps (Ant1,  2011-2012)


5. Σε είδα (Alpha, 2008) 


6. Η γενιά των 592 ευρώ (Mega, 2010-2011 )


7. Πάλι από την αρχή (Mega, 2006-2007)


8. Μαζί σου (Mega,2006-2007)


9. BIG BANG (Mega,2007-2008)



Αυτές είναι οι αγαπημένες μου νεανικές σειρές και απότελούν προτάσεις για αυτές τις μέρες που το μυαλό μου τριγυρίζει σε εκείνα τα χρόνια όπου η τηλεόραση ήταν ευχάριστο μέρος της καθημερινότητάς μας. 
Έβλεπες κι εσύ κάποια απο αυτές τις σειρές;
Ποια από αυτές ήταν η αγαπημένη σου απο αυτές;

Υ.Γ.: Αξίζει ένα καλό rewind, γιατί τωρα πια μας είναι πιο οικεία όσα περιγράφονται...


Πολλά Μουάτς,
Νανά Μιχ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου