Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017

Beauty Macedonia

Hola- Hola! Το σημερινό post  είναι αφιερωμένο στην Έκθεση Ομορφιάς που έγινε στη Θεσσαλονίκη το περασμένο Μάιο . Η συγκεκριμένη έκθεση αποτελεί το μεγαλύτερο event ομορφιάς της χώρας και συμβαίνει δυο φορές το χρόνο σε δυο πόλεις, στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη. Και στις δυο περιπτώσεις, χιλιάδες έμποροι και επαγγελματικές εταιρίες λαμβάνουν μέρος και εκθέτουν τα προϊόντα τους σε προνομιακές τιμές. Εκεί μπορείς να βρεις από προϊόντα περιποίησης, φροντίδας και μακιγιάζ  μέχρι κομμωτικά είδη και υλικά ονυχοπλαστικής. Πρόκειται για το παράδεισο της γυναίκας  και κυρίως της Beauty Addicted.

Φέτος κατάφερα και εξασφάλισα την είσοδο μου και θέλησα να σου postάρω την εμπειρία μου αυτή. Από τη στιγμή που έλαβα ταχυδρομικά τη πολυπόθητη ρόζκάρτα εισόδου, ήμουν γεμάτη από χαρά και ανυπομονησία. Οι μέρες έφτασαν και  εγώ ήμουν έτοιμη και ενθουσιασμένη.





Αρχικά να σου πω ότι  το event  έλαβε χώρα στο περίπτερο 13  και πως ο χώρος είναι τεράστιος, με πολλά περίπτερα & εταιρίες  και άπειρα προϊόντα. Για το λόγο αυτό επισκέφτηκα το χώρο δυο φορές. Η πρώτη ήταν ερευνητική ώστε να τσεκάρω τις επιλογές που είχα, να συγκρίνω & να επιλέξω με σύνεση. Η δεύτερη έγινε με σκοπό να κάνω τις τελικές μου αγορές. Οι αγορές μου ήταν προσωπικές, αφου ακόμα δεν έχω πάρει το δίπλωμά μου.



Έφυγα ευχαριστημένη & ενθουσιασμένη με τις αγορές μου αλλά και γενικότερα με την όλη εμπειρία. Μάλιστα σου τράβηξα μερικές φωτογραφίες, σκηνές και πλάνα, ώστε να καταλάβεις πόσο όμορφα ήταν:






















Ελπίζω να σου  έδωσα μια γεύση από το μαγικό κόσμο αυτής της Beauty  έκθεσης & σου εύχομαι -αν δεν έχεις βρεθεί- να καταφέρεις κάποια στιγμή να ζήσεις από κοντά αυτή την εμπειρία.


Υ.Γ.: Έχεις βρεθεί στο συγκεκριμένο event ή έστω σε κάποιο παρόμοιο; Αν ναι, τι σου έκανε εντύπωση & τι αγόρασες; Θα ήθελες να σου postάρω τις δικές μου αγορές;

Πολλά Μουάτς,

Νανά Μιχ©

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου