Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017

My Face cleansing steps

  Hey! Σήμερα θα σου postάρω για το καθαρισμό προσώπου ο οποίος είναι πολύ σημαντικός και πρέπει να γίνεται συστηματικά. Θα σου δείξω  τα βήματα που  εγώ ακολουθώ καθώς και τα προϊόντα που χρησιμοποιώ αυτή τη περίοδο.Τα βήματα που ακολουθώ είναι τα εξής:

       ©Ντεμακιγιάζ
       ©Καθαρισμός
       ©Απολέπιση
       ©Μάσκες
       ©Λοσιόν
       ©Ενυδάτωση


Αναλυτικότερα:
Ντεμακιγιάζ
Επειδή καθημερινά βάφομαι είτε ολοκληρωμένα είτε όχι , ξεκινάω με σχολαστικό ντεμακιγιάζ τόσο στα μάτια όσο και στο πρόσωπο. Συνήθως, χρησιμοποιώ  διαφορετικά προϊόντα  για τη κάθε μια από αυτές τις περιοχές. Αν όμως με πιάνουν οι τεμπελιές χρησιμοποιώ κάποιο πολυχρηστικό προϊόν όπως τα νεράκια καθαρισμού. Αυτή τη περίοδο έχω επιλέξει για το πρόσωπο το καθαριστικό γαλάκτωμά με άγριο κυπαρίσσι & μυρτιά από τη Septona daily clean. Απλώνω μια γενναιόδωρη ποσότητα σε όλο το πρόσωπό μου και το αφαιρώ με βαμβάκι ή δίσκο ντεμακιγιάζ. Ενώ για τα Μάτια και σπάνια για όλο το πρόσωπό μου χρησιμοποιώ το Διφασικό Νερό Micellair από τη Garnier.  Το εφαρμόζω εξ αρχής με βαμβάκι και πάντα ξεπλένω.




Καθαρισμός
Σειρά έχει το καθαριστικό προϊόν το οποίο είναι πολύ βασικό βήμα. Συχνά επιλέγω για αυτό το βήμα διάφορα gel του εμπορίου τύπου drugstore, όταν όμως εμφανίζω σπυράκια τότε καταφεύγω σε φαρμακευτικά προϊόντα καθαρισμού. Αυτή τη περίοδο το πρόσωπο μου δεν έχει σπυράκια και κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, οπότε χρησιμοποιώ Facial Cleanser  gel  with ocean minerals, for  normal to combination  skin –Καθαριστικό Προσώπου σε μορφή gel με μεταλλικά στοιχεία, για κανονικές προς Μεικτές επιδερμίδες από τη Johnsons Face Care.



Απολέπιση
Αφού καθαρίσω το πρόσωπό μου, περνάω στο βήμα της απολέπισης. Αν και έχω χρησιμοποιήσει πολλά απολεπιστικά προϊόντα, νομίζω ότι βρήκα αυτό που μου ταιριάζει απόλυτα. Τα τελευταία χρόνια επιλέγω  της εταιρίας  Donna Valente. Συγκεκριμένα αυτό τον καιρό δοκιμάζω το Exfoliating Facial Scrub with pomegranate & blueberry δηλαδή με ρόδι και μύρτιλο από τη Donna Valente.




Μάσκες
Έρχεται μετά το βήμα με τις μάσκες, που προσωπικά το λατρεύω. Χρησιμοποιώ κατά κύριο λόγο καθαριστικές μάσκες και συχνά ενυδατικές , όταν η επιδερμίδα μου το έχει ανάγκη. Έχω λατρέψει  τώρα τελευταία τη Pure Clay Detox Mask – Καθαριστική  Μάσκα με ενεργό άνθρακα  από τη  LOREAL.  Πάντα τις εφαρμόζω είτε είναι καθαριστικές είτε όχι με πινέλο ειδικό και αφαιρώ με σφουγγαράκι βρεγμένο με ζεστό νερό. 




Lotion
Αφού αφαιρέσω και τις μάσκες, ακολουθεί  το βήμα με τη lotion. Με βαμβάκι ή δίσκο Ντεμακιγιάζ περνάω σε όλο το πρόσωπο μου με ταμποναριστές κινήσεις. Μια καλή επιλογή που τυχαία δοκίμασα είναι εκείνη από τη Dust Cream. Είναι για όλους τους τύπους δέρματος, όποτε ιδανική για τα μεικτά δέρμα.

Ενυδάτωση
Τέλος, περνάω  στην ενυδάτωση.  Καθημερινά χρησιμοποιώ  τη Face cream with cucumber & mint, moisturizing & soothing, for all skins types – Κρέμα Προσώπου με Αγγούρι & Μέντα, ενυδατική & καταπραϋντική για όλα τα δέρματα από τη Ziaja. Όταν όμως χρειάζομαι μια επιπλέον δόση ενυδάτωσης & πολυτέλειας, εφαρμόζω σε πρόσωπο και λαιμό το Fortifying and plumping daily booster – Ενυδατικό gel προσώπου  Mineral 89 της Vichy. Για τα μάτια χρησιμοποιώ κάποια κηραλοιφή. Τελευταία θυμήθηκα & χρησιμοποιώ ευλαβικά τη αγαπημένη μου κηραλοιφή που σου έχω μιλήσει σε παλαιότερο post.



  Ο ολοκληρωμένος  καθαρισμός  για μένα γίνεται  κατά βάση το βράδυ. Εγώ αυτό ακολουθώ και νομίζω πως έχει καλύτερο αποτέλεσμα αν συνδυαστεί με ένα καλό & ξεκούραστο ύπνο.  Η καθημερινότητά μου είναι δύσκολη & απαιτητική κυρίως το χειμώνα επειδή δουλεύω & σπουδάζω συγχρόνως. Έτσι, όπως καταλαβαίνεις έχω περιορισμένο χρόνο, ωστόσο όμως κάθε βράδυ ακολουθώ τα παραπάνω βήματα,  παραλείποντας το βήμα της απολέπισης και εκείνο με τις μάσκες. Όμως προσπαθώ 2-3 φορές τη βδομάδα να ακολουθώ πιστά τον παραπάνω ολοκληρωμένο καθαρισμό. Η συχνότητα αυτή είναι αρκετά καλή και με έχει βοηθήσει απίστευτα πολύ στη βελτίωση του προσώπου μου. Βασική προϋπόθεση είναι να γνωρίζεις την επιδερμίδα του προσώπου σου καθώς και τις ανάγκες  της, πέρα από τη συνέπεια & τη συστηματικότητα. Εμένα αυτό που με βοήθησε ώστε να μάθω για την επιδερμίδα μου και να καταλαβαίνω τις ανάγκες της, ήταν η επίσκεψη στο δερματολόγο.

Υ.Γ. Εσύ τι τύπο δέρματος έχεις; Ποια βήματα ακολουθείς στο καθαρισμό σου; Ποια προϊόντα περιλαμβάνει αυτή τη περίοδο; Έχομε κάποιο κοινό;

Πολλά Μουάτς,
Νανά Μιχ©


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου