Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016


Photographer

          Σε καλωσορίζω σε μια ακόμα ενότητα του blog μου, αυτή με τις φωτογραφίες. Πρόκειται για μια ενότητα που θα σου παρουσιάζω φωτογραφίες αλλά και εικόνες που μου έκαναν εντύπωση. Και στις δυο περιπτώσεις, θα είναι από εκείνες που ξεχωρίζει κανείς είτε για την απεικόνισή τους είτε για το νόημα που φέρει. Άλλωστε "…μια εικόνα, χίλιες λέξεις…", έτσι δε λένε;
          Αφορμή αλλά και έμπνευση αποτέλεσε μια φράση που έπεσα πρόσφατα πάνω της καθώς περνούσα το χρόνο μου στα social media. "I wish my eyes could take photos ". Θεωρώ πως είναι μια ευχή που αν πραγματοποιούνταν θα άλλαζαν τα πάντα γύρω μας. Θα μπορούσε ο καθένας μας να καταλάβει ότι την ομορφιά και την ασχήμια τη παράγουμε εμείς με την οπτική που διαθέτουμε. Το φιλμ των ματιών μας είναι το καλύτερο και τα αρνητικά του αποθηκεύονται στο σκληρό του μυαλού. Για το λόγο αυτό, λοιπόν, τα αρχεία μας πρέπει να έχουν έντονα χρώματα, όμορφα σχήματα και υπέροχα νοήματα. Τη προσπάθεια αυτή με τις προσωπικές μου επιλογές θα τη μοιραστώ μαζί σου.
          Θα χαρώ πολύ, επίσης, να δημοσιεύσω και τις δικές σου επιλογές, όπου μπορείς -ανά πάσα στιγμή- να μου στείλεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.



*Στείλε μου κι εσύ τη φωτογραφία ή την εικόνα που ξεχώρισες με ένα email με θέμα «Photo by me», καθώς και τα στοιχεία που θες να δημοσιευτούν γιαυτή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου