Τρίτη 21 Νοεμβρίου 2017

Foundation’s Empties
  Hola!Πριν λίγες μέρες σε ένα instagram story μου τόσο στο προσωπικό μου όσο και στο λογαριασμό του “The Art Of Being Woman” ζήτησα τη γνώμη σου για το τι είδος empties  θα ήθελες να δεις σε post. Η ανταπόκριση ήταν μεγάλη και με διαφορά ψήφισες τα Foundations Empties. Έτσι, λοιπόν, έρχεται το σημερινό post  και έχει να κάνει με  τις empties συσκευασίες  foundation που έχω τελειώσει το τελευταίο καιρό. Όλα αυτά τα foundation τα μάζεψα μέσα σε περίπου διάστημα ενός χρόνου .  H Αλήθεια είναι πως μαζεύτηκαν αρκετές συσκευασίες και γι αυτό και θα υπάρξει και part 2.  Για πάμε να δούμε τα πρώτα:

Silky make up foundation “Mineral Silk & Lift 16h” της Ingrid Cosmetics (30ml)
Υπόσχεται μεταξένιο αποτέλεσμα με κάλυψη & διάρκεια. Σε μένα δε δούλεψε όπως έπρεπε. Μου φάνηκε βαρύ και αρκετά λιπαρό για τη δική μου επιδερμίδα. Για να καταλάβεις, κάθε φορά μετά τη χρήση  εμφάνιζα ερυθρότητα & τοπικά ένα- δυο σπυράκια. Απλωνόταν σχετικά εύκολα με κάποιο εργαλείο είτε αυτό ήταν  πινέλο είτε κάποιο σφουγγαράκι τύπου Beauty Blender. Παρόλα αυτά του αναγνωρίζω ότι ήταν αρκετά καλυπτικό. Νομίζω πως δε θα του χάριζα ξανά μια θέση μέσα στις σακούλες με τα ψώνια μου!
Αξιολόγηση: ©©©­­_ _ _ _ _ _ _ /©©©©©©©©©©



Flawless Liquid foundation “Avon True Colour” της Avon  (30ml)
 Ένα make up λατρεμένο από τη πρώτη κιόλας χρήση! Ήταν ελαφρύ & λεπτόρρευστο και μου ταίριαξε αρκετά, αν και η διάρκεια του ήταν μέτρια. Μέσα σε λίγες ώρες , εμφάνιζα τα πρώτα σημάδια λιπαρότητας. Κάτι που όμως αντιμετωπίζεται με λίγη  πούδρα. Η Κάλυψη του ήταν κάτι παραπάνω από πολύ καλή, αφού για να καταλάβεις έδινε από τη πρώτη κιόλας στρώση την αίσθηση της αψεγάδιαστης επιδερμίδας. Κάπου εδώ πρέπει να σου πω πως ένα ακόμη point για αυτό εδώ το foundation είναι  πως γράφει  super  στη κάμερα. Μονάχα η συσκευασία δεν ήταν λειτουργική. Η αντλία του από τις πρώτες κιόλας  χρήσεις χάλασε & δε τραβούσε προϊόν. Παρόλα αυτά έχω ήδη αγοράσει το επόμενο, που είναι  σε νέα, ανανεωμένη & φρέσκια συσκευασία!
Αξιολόγηση: ©©©­­©©©©©­© _ /©©©©©©©©©©



Captain Matte Foundation  της W7 (35ml)
Ένα Make up που το θεωρώ θρύλο & ένα από τα καλύτερα που έχω βάλει στο πρόσωπό μου. Μου χάριζε ενυδάτωση & κάλυψη μαζί! Σημείωνε, μάλιστα, το τικ και στη διάρκεια . Απευθύνεται σε λιπαρές- μικτές επιδερμίδες καθώς προσφέρει απλόχερα αυτό που υπόσχεται, δηλαδή το Matte αποτέλεσμα.Το χρησιμοποιούσα κατά βάση στα βραδινά μου make up looks. Το μόνο κακό είναι πως έχει λίγο καιρό που το συγκεκριμένο  foundation έχει καταργηθεί.(Γι΄αυτό και μια καρδούλα μείον) Ωστόσο, φήμες το θέλουν να επιστρέφει  ανανεωμένο!Το περιμένω με ανυπομονησία! – Stay tuned,λοιπόν!
Αξιολόγηση: ©©©­­©©©©©­ ©_ /©©©©©©©©©©



Shine Control 18h make up “All Matt” της Catrice (30ml)
Οι εντυπώσεις μου γι αυτό το foundation είναι καλές. Η κάλυψή του ήταν μέτρια & χτιζόταν χωρίς να αγγίζει τη πλήρη. Το matte  αποτέλεσμα μου φάνηκε ότι δεν είχε διάρκεια,  τουλάχιστον για όσες ώρες αναφέρει η συσκευασία του. Μετά από κάποιες ώρες το foundation χρειαζόταν ανανέωση. Το αποτέλεσμα  ήταν σαφώς καλύτερο με σετάρισμα λευκής πούδρας, ώστε να κλειδώσει καλύτερα η matte  κάλυψη. Με άφησε αρκετά ικανοποιημένη . Δεν είμαι πολύ σίγουρη ότι θα το αγόραζα και δεύτερη φορά.
Αξιολόγηση: ©©©­­©©©©_ _ _ /©©©©©©©©©©



Moisturizing Make up Foundation της LDM Paris (30ml)
Ήταν ένα foundation προερχόμενο από μια αρκετά οικονομική εταιρεία. Ωστόσο δεν είχε τίποτα να ζηλέψει  από άλλα πιο ακριβά. Αρκετά ενυδατικό & πηκτό με καλή κάλυψη από τη πρώτη στρώση αλλά και με ικανοποιητική διάρκεια. Η απόχρωση μου ταίριαξε πολύ αν και η συσκευασία & το χρώμα της είναι παραπλανητικό. Θα το αγόραζα ξανά χωρίς φόβο & πάθος!
Αξιολόγηση: ©©©­­©©©©©­ _ _ /©©©©©©©©©©



Dream Satin Liquid, 100% poreless look & Air Brush Perfection  της Maybelline (30ml)
Η Maybelline με εντυπωσίασε με αυτό εδώ το foundation & έτσι από τη πρώτη στιγμή έγινε αγάπη & λατρεία! Ενυδατικό & δροσερό μαζί αγκάλιαζε την επιδερμίδα μου κρύβοντας κάθε μου πόρο. Το απίθανο ήταν πως ενώ κάλυπτε αρκετά το ένιωθα ελαφρύ, σα να μη φοράω τίποτα. Το μόνο μείον που βρήκα ήταν πως η απόχρωση δε μου ταίριαξε πολύ, αν και ήταν η πιο κοντινή σε μένα. Με μια μικρή ανάμειξη όμως με ένα πιο σκουρόχρωμο foundation,μπόρεσα και το κατευχαριστήθηκα!
Αξιολόγηση: ©©©­­©©©©©­© _ /©©©©©©©©©©


Αυτά λοιπόν ήταν για σήμερα, μείνε συντονισμένη έρχεται και το Part No 2.

Υ.Γ.: Εσύ τελείωσες κάποια συσκευασία Foundation τώρα πρόσφατα; Έχεις να μου προτείνεις κάποιο που σε άφησε ευχαριστημένη;

Πολλά Μουάτς,
Νανά Μιχ©



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου