Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2017

Heavenly Hydration with Mediterranean Olive Oil
 Facial Oil της Planet Spa  Avon 

Εδώ και καιρό χρησιμοποιώ ένα λαδάκι  προσώπου που με βοηθάει πολύ να αντιμετωπίσω τη ξηρότητα που εμφανίζω ως μικτή επιδερμίδα αυτό το διάστημα λόγω κρύου. Πρόκειται για το Heavenly Hydration with Mediterranean Olive Oil- Facial Oil από τη Planet Spa της Avon και πιστεύω πως αξίζει να σου μιλήσω γι αυτό.
Αρχικά πρέπει να σου αναφέρω ότι έχει ως βασικό συστατικό το ελαιόλαδο, για το λόγο αυτό και προτείνεται ως θεραπεία ενυδάτωσης και λάμψης. Το χρώμα του είναι χρυσάφι και η υφή του λεπτόρρευστη. Για να καταλάβεις, απλώνεται εύκολα & γρήγορα με μερικές μονάχα κινήσεις. Το ίδιο γρήγορα απορροφάται, αφήνοντας την επιδερμίδα σου ενυδατωμένη, λεία & γεμάτη. Πέρα από τη τρομερή ενυδάτωση, σου προσφέρει λάμψη χωρίς όμως περιττή λιπαρότητα. Έχει ένα πολύ διακριτικό & γλυκό άρωμα που κάνει την όλη διαδικασία εφαρμογής ευχάριστη.


Είναι σημαντικό ότι η συσκευασία έρχεται με δοσομετρητή. Αυτό σε βοηθάει να μη κάνεις λάθος στην εφαρμογή του προϊόντος,  κυρίως όμως  στη ποσότητα που θα χρησιμοποιήσεις. Στάζεις ελάχιστες σταγόνες απευθείας στο πρόσωπό σου ή τοπικά στις ξηρές του περιοχές και είναι αρκετές ώστε να δεις την αλλαγή. Extra tip κατά την εφαρμογή, είναι να ακολουθήσεις κινήσεις μασάζ . Προτίμησε τις κυκλικές κινήσεις, ώστε να εισχωρήσει βαθύτερα το προϊόν και να έχεις καλύτερα αποτελέσματα.


 Το συγκεκριμένο λαδάκι με συντροφεύει αυτές τις μέρες μετά το  βραδινό καθαρισμό. Ως μικτή επιδερμίδα, εμφανίζω ξηρότητα σε κάποιες περιοχές του προσώπου μου συγκεκριμένους μήνες του χρόνου. Φέτος λόγω ψύχους η κατάσταση γενικεύτηκε με αποτέλεσμα να αρχίσω να ξεφλουδίζω. Με αυτό το θαυματουργό λαδάκι, όμως,  αντιμετώπισα το πρόβλημα της  έντονης ξηρότητας και μάλιστα έχω δει εμφανή αλλαγή.  Πιστεύω ότι αξίζει να το τσεκάρεις. 

Υ.Γ: Αντιμετωπίζεις και εσύ πρόβλημα ξηρότητας στο πρόσωπο; Αν ναι πως την αντιμετωπίζεις; Με τι προϊόντα;  Έχεις να μου προτείνεις μια ενυδατική για μικτή επιδερμίδα για αυτές τις μέρες;

Πολλά Μουάτς,
Νανά Μιχ <3

2 σχόλια:

  1. Νανά μου πολύ όμορφο το post σου.... Έχω να σου προτείνω μία υπέροχη ενυδατική που τυχαία δοκίμασα και απο τότε την έχω αγοράσει 3 φορές. Είναι πάρα πολύ οικονομική και αναφέρομαι στην bioten skinnergy go moist.

    http://beautyandfashiondowntown.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ ευχαριστώ πολύ <3 Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε :)
    Την έχω δοκιμάσει και μου άρεσε αρκετά ;)
    Τσέκαρα το blog σου είναι πολύ όμορφο & γλυκό <3

    Πολλά Μουάτς,
    Νανά Μιχ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή