Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2016

Hand’s Creams Lover

  Kαλημέρααα! Ο Δεκέμβρης είναι εδώ & η αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα έχει αρχίσει για τα καλά. Το κρύο αυτές τις μέρες είναι αισθητό. Παρέα με το πολύ κρύο έχεις συχνά να αντιμετωπίσεις το «αιώνιο πρόβλημα»  των σκασμένων χεριών.
 Έτσι, αποφάσισα στο σημερινό post να σου μιλήσω για τις αγαπημένες μου κρέμες χεριών που χρησιμοποιώ αυτό το διάστημα. Είναι τρεις και δε μπορώ να ξεχωρίσω κάποια, όλες είναι ιδιαίτερες για διαφορετικό λόγο.
Οι κρέμες χεριών που χρησιμοποιώ είναι οι εξής:
© Hand Lotion,Asian Cherry Blossom της Cien
© Κρέμα Χεριών με Προβιταμίνη Β5,  Aloe Vera & Αμυγδαλέλαιο, της Bentholia
© Cocoa butter,Rich Cream for Face, Hand & Body της Avon Care



Hand Lotion,Asian Cherry Blossom της Cien
Πρόκειται για μια κρέμα χεριών σε pocket size. Την έχω μέσα στη τσάντα μου και ανανεώνω συχνά μέσα στη μέρα μου. Είναι λεπτόρρευστη και απλώνεται εύκολα & γρήγορα.  Απορροφάται αμέσως χαρίζοντας σου απαλή επιδερμίδα και αφήνοντάς σου μια υπέροχα ευχάριστη μυρωδιά. Είναι οικονομική  και μπορείς εύκολα να βρεις σε γνωστά super market.


Κρέμα Χεριών με Προβιταμίνη Β5,  Aloe Vera & Αμυγδαλέλαιο, της Bentholia
Είναι μια κρέμα για άμεση δράση. Περιέχει τόσο ενυδατικά συστατικά που με τη πρώτη εφαρμογή βλέπεις διαφορά. Τη χρησιμοποιώ  κυρίως τις μέρες που έχει πολύ χαμηλές θερμοκρασίες. Για μένα αποτελεί απόλυτη επιλογή όταν τα χέρια μου έχουν ήδη σκάσει και χρειάζονται  ανάπλαση. Σε γενικές γραμμές δεν απλώνεται με ευκολία  & αφήνει μια λιπαρότητα  Με διακριτικό άρωμα όπως αρμόζει σε μια κρέμα χεριών από φαρμακείο.


Cocoa butter, Rich Cream for Face, Hand & Body της Avon Care
Εδώ έχουμε μια πλούσια κρέμα θεωρητικά πολυχρηστική. Προσωπικά, εγώ τη χρησιμοποιώ μονάχα για τα χέρια και το σώμα. Έχει πλούσια υφή που θυμίζει  αρκετά μορφή Body Butter με τρομερό άρωμα Cocoa. Η εφαρμογή είναι εύκολη & ευχάριστη. Το άρωμα δε κρατάει πολύ. Είναι κρέμα χεριών για το σπίτι. Προσωπικά, την έχω τοποθετημένη στο boudoir μου και την εφαρμόζω συχνά- κυρίως μετά το πλύσιμο χεριών ή και  το μπάνιο.



Υ.Γ.: Εσένα ποια είναι η κρέμα χεριών που ξεχωρίζεις; Έχεις χρησιμοποιήσει κάποια αυτές που σου έδειξα;

Πολλά Μουάτς,
Νανά Μιχ©


1 σχόλιο: