Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015

Ομορφούλες μου,Hello σας
    Να σας συστηθώ...είμαι η Νανά και μετρώ 22 χρόνια στο πλανήτη γη και νομίζω πως βασανίζω πολλά πλάσματά του.Αποφοίτησα πρόσφατα από την Παιδαγωγική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και ασχολούμαι με παιδικές ψυχές και χαμόγελα. Φήμες λένε πως τα καταφέρνω, τους μαθαίνω πολλά και αυτά σε μένα με τη σειρά τους.Νιώθω τυχερή γι αυτό.
   Έχω πολλές αγάπες σε τούτη τη ζωή.Πέρα από το χυμό ροδάκινο,τη φαμίλια μου,την επιστήμη μου και τη πόλη μου- είναι ακόμα μια, τα θέματα ομορφιάς. Ό,τι έχει να κάνει με φροντίδα, περιποίηση και μακιγιάζ με μαγνητίζει,με τραβάει ρε αδερφάκι μου!Ίσως φταίνε οι ατελείωτες ώρες που παρακολουθούσα από μικρή τη μαμά μου να ετοιμάζεται μπρος το καθρέφτη της, να βάφεται,να χτενίζεται και να επιλέγει ένα προς ένα τα ρούχα της.Παρατηρούσα κάθε κίνησή της και προσπαθούσα να τις μιμηθώ.
  Από μικρή,φερόμουν σαν "μικρομέγαλο".Κυκλοφορούσα μέσα στο σπίτι με τις αφόρετες μπότες  και τις τσάντες της μαμάς μου. Έφτιαχνα αυτοσχέδια νύχια και μετέτρεπα τα λευκά καπάκια από τους λεπτούς χαλασμένους μαρκαδόρους σε τσιγάρα...Σουφραζέτα, σωστή κυρία σου λέω!
   Το μικρό κοριτσάκι μεγάλωσε αγόρασε τις δικές της μπότες, τις δικές της τσάντες  και τα δικά της καλλυντικά..πήρε για τα καλά τη θέση μπροστά στο καθρέφτη, αφού φανταστείτε μαλώνει πολλές φορές γι αυτό. Άλλο να σας το λέω και άλλο να το βλέπετε! Το αγαπάει ειλικρινά αυτό το άθλημα!
   Έγινε άνθρωπος που σκάει αν δε δείξει την αγάπη της. Κι επειδή με τον έναν τρόπο ή με τον άλλον με τις υπόλοιπες τα καταφέρνει αρκετά καλά. Της έχει μείνει μια τελευταία-προς το παρόν. Η ομορφιά. Έλα μαζί μου,λοιπόν,στο μαγικό μου κόσμο της ομορφιάς!Δε θα χρειαστείς τίποτα...Μονάχα όρεξη,κέφι και μεράκι! Άντε και κανένα φουντωτό πινέλο... Είναι θαυμαστός κόσμος αυτός, γεμάτος λευκές πούδρες,μυρωδιές από αρώματα φινετσάτα και κρέμες όλων των ειδών... μάσκαρα μπόλικη, βλεφαρίδες γυριστές, σκιές πολύχρωμες και  κραγιόν έντονα για πολλά μουάτς!
  Έλα μαζί μου να μάθεις κάθε γωνιά αυτού του κόσμου και να μάθει και αυτός από σένα με την ελπίδα πώς κάνοντας όμορφο το σήμερα,μπορεί να λάμψει το αύριο...
Ξεκινάμε με τους εαυτούς <3
                                                                         Πολλά χρωματιστά Μουάτς,
                                                                              Νανά <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου